diumenge, 19 de setembre del 2010

VALLGORGUINA ...(recuperat aviat Pasku)

Avui diumenge, quedem a Teià en Pasku, en Najo, el seu amic en Jordi, i un jo mateix. 
El camí a recorre no és molt llarg d'explicar. Ens disposem a arribar fins a Vallgorguina per el Gr-92. Tot pista si, però la setmana que ve, volem fer la marxa Selenika, i això és el que toca, fer un munt de km per veure quines sensacions ens dona el nostre cos.
Tot anava molt fluid,  però en  el km 25, en Pasku  es resenteix de un dolor molt fort i constant en el genoll. Parem una estona per veure si desapareix, però aquestes molèsties, quan venen, ja no se'n van fins que un fa repòs.  Decideix continuar, li pregunto que vol fer i em diu que vol arribar fins a Vallgorguina. jo em sento força bé, i decideixo donar-ho tot, en Jordi, em  segueix, tots dos a un bon ritme fins al Santuari. Allà prenem una barreta, esperant una estona, arriba el Najo i en Pasku... ostres!!! plat petit i pinyó gran... està mort... les molèsties augmenten i ha de trocar a la dona. Ens comenta que ha quedat a Vallgorguina, la Irina el vindrà a buscar amb el cotxe. 
Entre nosaltres comentem  com ens sentim i que  fem, ja que entre una cosa i una altre em perdut fora temps i ja son les 11 passades.  En Najo, tot decidit, comenta que ja que estem aquí fem la baixada fins a Vallgorguina, ja que era el plà d'avui. Dit i fet, sense perdre més temps, baixada a vall, observant el que minuts més tart haurem de tornar a pujar.
Arribem a baix, ens despedim d'en Pasku i iniciem la pujada més llarga i dura de la jornada.
Cadascú al seu ritme anem arribant de nou al Santuari, reomplim aigua  i cap a casa que encara queden poc menys de dues hores.
En fi, un cop a Teià ens despedim  fins la setmana que be.  Personalment he tingut molt bones sensacions,  me sentit molt fort, i he pogut augmentar el ritme cada vegada que m'ho proposava... Per que  fa a la resta,  els veig força bé, en Najo augmenta amb una rapides que em sorprèn, en Jordi te molt bon fons, i d'en Pasku, poc haig de dir...desitjar-li una ràpida recuperació i que aviat estigui amb nosaltres.




 Distància : 83.91 km 
 Temps Rodat :  4:55 hr
 Ascens + : 2247 m

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada