dijous, 30 de setembre del 2010

29S VAGA GENERAL

Avui tenia els plans fets, volia anar a la feina, trobar un grapat de piquets i tornar cap a cas. Doncs bé, aquest han durat el que a mi l'entrepà. Així que desprès d'esmorzar, a treballar una mica. Dic una mica perquè no treballava ningú, així que desprès de dinar, com que sóc un noi molt aficient, tinc feina abançada, i el meu jefe és molt enrollat, he pogut marxar cap a casa. 
A les 5 de la tarda estic  preparat, pujo cap  a Can Boquet on he  quedat amb el Pasku,  ell feia una estona  que ja hi era...  Ens ajuntem i decidim la ruta.  Comencem a fer un tros del Vietnam al reves, per agafar un pedral que arriba fins al final de la "V". Agafem aquesta de pujada, trenquem trialera a la dreta anomenada la dels punts blancs. Ens deixa a la pista que fins al golf. Baixada a vall fins una mica abans de Can Maimó, on hi ha una cadena a la dreta, aquí  comença un corriol que el vam conèixer a la "trinxa" de l'any passat. A mi m'agrada força, ja que és un corriol molt frondós, amb unes pujades que no et pots despistar gaire, si no vols posar el peu a terra. Ens deixa  a la riera de Vallromanes.  Ara pista amunt  fins el  tot cros, on aquí el Pasku em diu que ja en te prou. Vull recordar que surt de una lesió i que encara arrastra una mica. Doncs bé, decideixo acompanyar-lo fins a Teià però baixem pel corriol que et deixa a la molassa. Ens
separem a casa el seus pares. Vaig a buscar la riera i enfilo de nou cap a munt. Em queda una estona de llum i pujo la cornisa fletxat.  Un cop a dalt baixo pel corriol que porta a la Cadira del Bisbe, pista i cap a casa.



 Distància : 29.82 km 
 Temps  :  2:18h
 Ascens + : 974 m

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada