dissabte, 11 de setembre del 2010

" LAS CABRAS AL MONTE"

Dijous... i que maco és tenir vacances i fer el que a un més li agrada. Torno a quedar amb en "Francisco", 
Aquest cop no fem plans ni diem res, Fem una pujada fins al cros silenciosa i ràpida. Potser ja estàvem pensant el que ens esperava. Baixem a Vallromanes per la trialera. Anem a buscar una de les urbanitzacions, on amb una forta pujada ens dur al  inici d'una trialera que vam fer per la Trinxa de l'any passat. La fem al rebés i no està gents malament, però jo personalment m¡agrada més de pujada... no em digueu per què?. Al arribar a la pista que porta fins a Can Sant Salvador, venen uns dubtes que rapit solucionem amb la millor decisió del dia. I és fer de pujada una trialera que jo li dic la dels punts blancs que et deixa al corriol de la "V". Dura, tècnica, molt dura i molta pujada que de patinar les rodes en fa posar el peu a terra en varies vegades. Per si no n'hi havia prou, decidim fer una corriol fins a la Font de Sant mateu, que aquest ens fa caminar una bona estona per ser impossible, al menys per nosaltres, pujar sobre les bicis. Ens refresquem, agafem aire i fem l'últim corriol fins a la cornisa, baixada fins a Teià, on jo, amb una mica de temps que em sobrava, decideixo tornar a pujar la cornisa per arribar fins a Can Boquet i allà baixar fins a Premià per finalitzar la jornada amb uns km de més.



 Distància : 38.79 km

 Temps :  3.26 hr
 Ascens + : 1186 m

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada