diumenge, 3 de març del 2013

PORTS DEL MARESME



Avui he patit i disfrutat com feia temps.
El lloc ha estat a la 2a Ports del Maresme. Organitzada per Muntbikes.
Ens hem ajuntat una bon colla d.Independents. Cada un més fort que el següent.
A les 8 i poc donaven la sortida. Nosaltres un pel erera però ràpid hem agafat un bon ritme.
La pujada pel pollastre i Collsacreu ha estat increïble. Un ritme com mai. Tots 7 a gas.
Un cop coronar, baixada cap a Sant Celoni, on sempre perdo uns metres amb els companys. Aquest cop però, només tenia al Arnau i al Cristian per davant.
Tenia molt bones sensacions i rodar junt a aquest parell encara em donava més força.
De pujada a la Costa del Montseny ja m.han posat a lloc i els he perdut.
Aquí he rodat junt al Marc de Teià.
De nou baixada, en Xevi i en Comelles em passen però aviat els agafo.
Ens ajuntem un grup molt bo, amb ganes de fer mal. Creuem palautordera i anem a buscar la c.35. Ningú pren la responsabilitat de tirar. En Xevi i jo comentem de que podem apretar i un cop parlat comwncem  fer relleus. Tots s.animen i volem plegat direcció Parpers.
A la pujada el grup segueix intacta però ja es nota que les cames estan a tope.
Abans de la següent pujada, Bordoi, tinc el meu error de novato. Vaig sense aigua i li comento al Comelles que em deixi un bido. Fem el canvi i ens separem del grup.
En Xevi i la resta marxen, i ens quedem 3, en Comelles, en Marc i jo.
La veritat és que le pujat més lent que mai.
De nou a la c.35 per encarar ja Collsacreu. Em pren un gel i fa efecte. Anem agafant cadavers pel Camí, però els 2 últims km a collsacreu sem fan molt durs.
Estic buit i en Marc i en Comelles marxen uns metres fins al creuar meta.
Arribo amb 3.29 amb una mitja de 33km,h i posició 97.
A sigut un dua fantàstic. Dur però amb ganes de més. I és que això del ciclisme o t.agrada patir o mes val que ni ho intentis.
Felicitats a tots els companys de l.equip

1 comentari: