dilluns, 13 de febrer del 2012

ESPERANT QUE PASSI EL FRED..PEDALANT!!!

Així és. No hi ha millor manera de passar el fred que fent el que més t'agrada.Molts no ho entenen, i és comprensible. Veus un paio amb bici, sol, direcció a la muntanya a plena nit, una petita llum li marca el camí cap a una zona de la que segur que trobara serà el fred de l'hivern.

I és això el que per a uns només ens trobem, però la veritat és molt més, I tant!... que és molt més. L'hivern és dur, si!, però també és el que marca l'inici d' una temporada en la que molts estem molt entusiasmats per començar. Una temporada en la que no volem deixar d'escapar cap oportunitat per sortir amb bici i així poder arribar als nostres reptes personals de la millor manera.

Ostres! Quin rotllo he fotut...

La setmana ha estat complerta però amb sensacions una mica rares, i és que m'he trobat una mica al amb el pols, espero que duri poc.

Dimarts sortida de btt per anar seguint acumulant, ritme alegre durant 1.40h
Han sortit 29 km amb una mitja de més de 16 km/h. La temperatura mitja era d'uns 5 graus i mínima de 2.

Dimecres sortida amb btt amb un bloc de dos series de 10' amb ritme progressiu de pujada. Comencem amb 70% i acabem la pujada al 90-92%. Entre pujada i pujada faig un descans de 10' rodant a ritme molt suau.

Dissabte sortida amb btt, aquest cop ja amb companyia. En Pasku, en Najo (que ja es torna a animar amb algun repte important) i jo. Ruta de  2 horetes amb algun corriols de baixada per anar agafant ja la tècnica perduda de tanta carretera. Remarcar la temperatura mínima que em estat de - 5º.

Diumenge ruta llarga de fons alegre i amb desnivell. En Jordi i jo agafem la BC. La ruta és Premià - Arenys - Coll de Mata - Mataró - Coll de Mata - Arenys - Montgat -Premià.
Quatre horetes a bon ritme, milloren les sensacions de la actual setmana. 105 km a una mitja de 26km/h i el pols al 75%.

Les dades de la setmana: