dimarts, 12 d’octubre del 2010

LA TRINXA 2010

Diumenge 6.30 del matí, sona el despertador. Durant tota la nit i com era de esperar, esta plovent. Miro  el Meteocat i unes petites esperances de que la tempesta marxa cap al Nord. M'entres esmorzo miro el 3/24 i observo les destrosses que ha causat la pluja durant la nit. En fi, que hi farem, avui toca mollar-nos, enfangar-nos i com no, disfrutar d'un dia més de BTT.
Vaig a Teià a buscar el Pasku i en Najo, ells no tenen gaires esperances de poder fer la sortida, ja que al arribar a Vallromanes ens cau en petit xàfec. Anem fins a la zona esportiva i ja començo a notar els primers  nervis, sento la música, companys fent ja els primers escalfament i proves amb les seves bicis. Crec que avui pot ser un gran dia.
Ens preparem i anem cap al punt de sortida. ja hi ha força gent i li comento al Pasku de posar-nos ven endavant,  ja que per megafonia ens avisen de que el recorregut esta força perillós degut a la cantitat de fang acumulat i de que tinguem molta precaució. Aconsegueixo posar-me entre els 60 primers, ells és queden més enrere i em diuen que tiri jo sol.
9.10, donen el tret de sortida,  i com a tot arreu, surten companys de tots cantons impedint que  sigui una sortida ordenada. Tots redera el cotxe de la policia fins a arribar poc abans del Golf de Vallromanes, ara si, comença en serio, pista cap a munt, a munt, i més amunt. Començo a apretar i aconseguir separar-me de la majoria i sense que els de davant marxin molt lluny.  Vaig a tope, estic a 85% i no puc baixar, estic passant a molta gent i això em motiva més. Arriba la primera trialera, molta pedra suelta, en un moment, animat per la adrenalina, haig de posar el peu a terra, i pensar en no fer-me mal. Em passen uns quants, però el meu fort son les pujades i penso que ja els agafaré. Travessem la carretera Font de Cera, agafem el Gr-92 i tot seguit gir a l'esquerra per agafar un corriol que ens porta de nou a la pista. Ara cap amunt, però de nou entrem per un corriol, on estan el quatre camins, a la esquerra. molt divertit i rapit. De nou a la pista, la que puja fins a Can Gurgui, un parell de rampes dures i de nou un corriol petit que enllaça a l'altre pista. Primer avituallament, on només afluixo per agafar un tros de plàtan. Ara anem a buscar la "V", i d'aquí enllacem per una trialera que m'encanta, jo li dic la dels punts blancs, però aquest cop haig d'anar posant en algun gir, el peu a terra, ja que esta enfangada a més no poder. De nou pista, aquí la opció de curta o llarga. Els de la llarga em de encara una pujada molt forta, que agafo amb empenta però en les primeres pedres em rellisca la roda i haig de posar peu a terra. Veig a un parell més amunt, i començo a apretar de nou fins que abans de Cal Senyor, el passo. A la Roca d'en Toni miro enrere i ja els tinc distanciats de mi. Agafo velocitat, recupero pulsacions, ara toca entra pel corriol del Gr, però només un tram. Fins la pista que puja a Cellecs. Creia que ara pujaríem, però no, de nou a cap a baix. Corriol petit, pista, i corriol llarg, emocionant per les patinades en cada curva i per la cantitat d'aigua que hi ha. Ens porta a la porta verda. Aprop de la urbanització Can Nadal. Aquí m'ha agafat en Jordi, company del Piules i un company amb ganes de conèixer. Pugem junts per Can Maimó, però quant em donc conta ja le deixat enrere.  Decideixo seguir el meu ritme. Paso pel segon avituallament on aquí no em paro, ve baixada i recupero forces. Arribem a la pista del pitch&putt. Pista amunt, gir a la dreta i més pujada. Agafem corriol a la dreta, on ens ajuntem els de la llarga i la curta, perdo una mica de temps intentant convença a la gent de que em deixi passar. Tot aquest tram és una passada però potser millor sense tanta gent, ja que és difícil posar dos bicis una al cantó de l'altre. Aquest corriol en porta al poble, però abans queda la última rampa, on m'haig de carregar la bici al ombro perquè esta impossible pel fang. Un cop a dalt, baixadeta i arribada a meta. Miro el temps, 2:05h, crec que força bé. Agafo aire i estiro. Mentres veig que en Pasku i en Najo ja avien arribat. Han abandonat, un per la patilla de canvi i l'altre pel cable. Quina mala sort!, però amb tan de fang no m'estranya.

Resum:

2.05 h            15 km/h            31km            1200+            170 RC          Posició 44

1. Felicidades por la ruta! Vaya valor salir con el tiempo que hacia y despues de la noche de lluvia que hemos tenido!
    Solo por eso, deberian haber dado un premio especial a todos que acudieron el domingo!

2. Noé, no lo halagues mucho, que lo de este es masoquismo puro jajajajaja....ni que caigan piedras de molino deja de salir con la bici...