diumenge, 17 d’octubre del 2010

ELS 4 FANTÀSTICS

Doncs si, diumenge ens reunim després de molts dies, els 4 fantàstics (Pasku, Marc, Najo i Jordi). Sortim de Teià pensant que seria una sortida pistera, doncs no. En Marc pren la iniciativa i decideix baixar pel corriol de la Trinxa fins a Vallromanes. Agafem un parell de rampes a buscar el corriol que passa prop de la Roca Foradada. Agafem la pista que ens porta a la Creu de Can Boquet. Anem direcció la mútua, i trenquem per la trialera que hi ha just davant una casa abandonada. Disfrutem força tots junts menys l'ultim tram on sens fa impossible pujar amb la bici i l'hem de fer a peu. Enllacem aquesta amb un corriol que se li podria anomenar "la de la moto", ja que algun dia un porc va decidir deixar-la allà. Baixem pels tubugans, pugem de nou, per agafar pista i baixar a Dosrius a reomplir les botelles i menjar una barreta.
Agafem camí del Bell Reco, fins al final, on agafem pista amunt, on posem a prova les cames. Arribem al "Jabalí de oro" senderillo fins a Can Forns. Ara, carregats d'adrenalina, agafem la baixada fins a la roca amb totes les nostres ganes. Fem uns corriols de la prehistòrica i agafem pista per pujar fins a Sant Bartomeu. Seguim cap a la Roca d'en Toni. Sant Mateu. I baixem cornisa. Per acabar, al creuament de Can Gurgui, entrem per la Trialera que ens durà al final de la ruta. Teià.

Resum:

3.42 h                15 km/h                56km                1651+                135 RC