diumenge, 17 d’octubre del 2010

TRINCAHISTÒRICA

Dissabte, 8 del matí. Ens ajuntem al poliesportiu  de Premià de Mar, en Jordi del Piules i jo. Comencem a tira direcció a Teià m'entres li explico la ruta que he estat dissenyant durant la setmana. Pot ser dura, però plena de corriols i rampes trencacames. Enfilem la riera de Teià fins al 4 camins. Aquí comencem a baixar per un corriol que vam fer la setmana passada a la Trinxa. Rapit i divertit. Pista i cap amunt, un parell de rampes fortes i esquerra per un petit corriol que ens porta de nou a la pista que va a Can Gurgui. Entrem per la "V" a buscar la trialera del punts blancs. Pista cap a baix, esquerra, rampa forta i entrem al corriol del final de la Trinxa. Com es nota la poca aglomeració de bikers per aquests tipus de corriols. Agafem velocitat i després d'un puja i baixa molt intens, arribem a Vallromanes. Pista cap amunt, passat el Pitch&Putt, gir a l'esquerra per pujar una bona estona per Can Maimó...que fàcil es fa pujar en bici m'entres converses amb un company...un cop a dalt, corriol a l'esquerra per agafar de baixada la pista que ens porta fins a Can Nadal.  Entrem per la trialera de la porta verda, de pujada és fa molt dura, i em de posar varies vegades el peu a terra degut a la cantitat de fang dels últims dies. L'últim tram se'm disparen les pulsacions i arribem a la pista on agafem aire. Ara pugem direcció a Céllecs. Corriol típic fins a Sant Bartomeu, on ens creuem amb la "machin" de la Carol, una màquina baixant trialeres.  Ara toca baixar  per  la  " batidora", anomenada així per la cantitat de pedres que t'escupen fora de la direcció que vols anar. Anem disfrutant d'un seguit de corriols ( de la Prehistòrica) fins a la Roca. Creuem la c -1415 i tirem a munt, aquest corriol ens dur fins a Can Forns. Fem un tros de pista direcció al "Jabalí de Oro" on en Jordi m'ensenya un corriol a l'esquerra que ens deixa just a la carretera.  La creuem i entrem per pista, però no gaire perquè baixem per una trialera on disfrutem molt al principi però que més tard haurem de saltar uns quants arbres per seguir el nostre camí. Arribem a la pista del Bell Reco, amunt a buscar el super corriol, que ens portara fins a Orrius. Un cop a dalt, anem a buscar, ara si, l'últim corriol de pujada. Arribem a la pista, direcció a la Mútua, corriol a la dreta cap a Cabrils. Camí del mig i cap a casa que ja anem tard.

Resum:

4.46 h                12 km/h                59km                1996+                138 RC