diumenge, 24 d’octubre del 2010

COSTELLADA A LA MUNTANYA

Dissabte, avui he quedat amb un parell dels Piules, en Jordi i en Rob, uns bons bikers i millors persones.
Avui comencem la ruta per Cabrils, per la pista interior a la Mútua.  Volem fer part de la Prehistòrica i arribar fins al Dragon Khan. Per allargar una mica més la ruta, anem a Orrius, adornant una mica passant per " la de la moto" que enllaça amb las "esses", Un cop a Orrious, cap amunt, corriol de pujada que ens deixa a la plaça "Vizcaya". Baixem una mica, gir a la dreta, corriol petit, amunt per pista direcció a Céllecs. En una de les curves, trialera de les guapes, part de la prehistòrica. Després de una estona de disfrutar com a nens... PATAPAM!!!!  sentim un aaaaaaa!!!!, en Rob i jo donem mitja volta... és en Jordi, que s'ha fotut una nata, entre el constipat que porta i la patacada a la costella, ens haurà de deixar més endavant.
Passem per la  Oreneta,  i  enseguida corriol a mà dreta.  Fins a Sant Bartomeu. Aquí en Jordi, amb una cara de... no puc més... ens deixa. En Rob i jo creuem la carretera i seguim per diferents corriols fins a arribar a la Roca, a travessem la c-1415. Ara toca pujar fins a Can Forns, on seguim per corriols. Un cop passat la BV-5103, entrem per la dreta a un corriol que ens portara fins a la Torre  del Moro. Una barreta i seguim... Intento trobar una trialera que ens deixa a Can Bordoi, però després de varios intents, anem a parar a la pista, pugem un tros i comencem el Dragon Khan. Per mi, una de les més guapes de la zona.
Arribem a Dosrius, on dubtem de quin camí agafem per arribar  ràpid a casa, ja que s'esta fent una mica tard.  Malauradament  agafem la més curta però la més dura,  intento improvitzar i pujar per  una pista que mai avia  passat, li diuen la "Inhumana", i ara ho entenc, en menys de 2 km, casi 200 metres de desnivell, amb una pendent mitja del 9% on en trams o soperaves sense problemes. El primer tram, el fem a peu, és curt però inclos caminan costa de pujar. Em passo amb el plat petit fins casi arribar a la urbanització Sant Carles. Un cop a dalt, agafem pista anem fen trams del al Gr-92, per adornar una mica la tornada a casa. Sant Bartomeu, Dolmen, girem esquerra per agafem l'últim corriol que ens deixa a Vilassar de Dalt, i ara si, a casa.

Resum:

4.58 h                13 km/h                69 km                2012 +                144 RC

1. Suposo que lo de costellada va per mi, no? jeje Docs si que em vaig deixar la costella, si. Aquest nit he vist les estrelles ja que em feia força mal, sobretot cada cop que tossia (molt sovint, ja que estic sortint d'un encostipat). Avui ha millorat bastant i espero estar bé el dimarts per poder sortir.
    Espero que poguem quedar el proper cap de setmana i rendir al nivel habitual, ja que ahir em vaig quedar una mica frustrat! Ens veiem!