dilluns, 17 d’octubre del 2011

EL RETORN DE ROB

Sens dubte és la gran noticia del cap de setmana. I és que després de 5 mesos, el nostre company d'aventures, Rob, va patir un greu accident mentres finalitzavem un dels entrenos mes durs abans de la Pedals Non Stop.

El dissabte, en Jordi en Rob i jo anavem a sortir a rodar amb carretera. Però tot va cambiar quan en Jordi va decidir anar cap a Can Massuet el Far. Allà hi trobariem una rampa de 3km amb un promig del 12% i en llocs pasariem del 15%. Una borrada tenin en compte que només portavem 40 minuts quant començavem a pujar. En fi pulsacions per sobre de les 170 i cap amunt. Vaig patir però va durar poc. La resta va ser una serie de piques a tot gas pujant per Parpers i després a 50km/h per la N-II fins a rebentar.

RESUM:

Distancia: 56.91 km
Tiempo: 2:05:37
Velocidad media: 27.2 km/h
Altura ganada: 638 m

Diumenge toca btt. Quedem els tres al Poli de Premià, on coincideixo amb en Xavi del Ciclopatas. Salutacions i cap a Teià, on ens trobarem amb en Pasku.

Avui toca corriols/trialeres que fa temps que no en feiem. Comencem per l'ovni, enllacem amb la que baixa a Vallromanes pel cantó d'una valla. Rampots cap a Can Gurgui, i corriol a buscar la V. Aqui agafem la dels punts blancs. Una mica de pista i trialera de nou cap a Vallromanes. Passem per la urbanització de Can Nadal i a patir una mica pujant la trialera de la porta verda. El terreny esta molt sec i ens va posar el peu a terra en més d'una vegada. Un cop a la zona de Céllecs, agafem el corriol típic de la Prehistòrica fins a la roca de la Oreneta. Segona trialera de pujada, dura dura. Trams de pedres impossibles i segum amb el terrenys tant sec que ens fa caminar més que altres vegades.

Arribat a la font de Sant Bartomeu, reomplim bidons, aquí en Rob i en Pasku ens abandonen. En Jordi i jo seguim creuant la carretera buscant el Gr. Anem a buscar el camí de la pedrera i agafem un corriol que en porta fins a la zona de la Roca del Vallès.

Decidim no seguir més el Track que portava preparat perquè el recorregut és molt lent i arribariem tart a casa. Anem fent, però em despisto en varies ocacions fins, per fi, trobar una pista pedregosa que ens torna a Sant Bartomeu. De tornada a casa i per no acabar per pista. Passem pel corriol del GR, enllacem la de Cal Senyor, la del Tubu i la última la del cactus.