diumenge, 2 d’octubre del 2011

Premià - St. Miquel del Fai - CollFormic - Premià

Guapa guapa la ruta de carretera que ens a sortit avui. 
Hem sortit de Premià en Jordi i jo direcció a Teià, a buscar en Pasku i en Toni, que a estat el que ens a ensenllat aquest camins d'asfalt on tant em disfrutat avui.
També s'han ajuntat un altre Toni, i els dos Andres.
Doncs bé, a les 7.30 tots a Teià direcció Font de Cera, i és que avui la N-II estava tallada per un Iron.
Anem fent amb un grup una mica trencat, cada un porta un ritme i això es nota.
Un cop arribat al primer port, Sant Feliu de Codines, en Pasku i jo, i una mica més enrere en Jordi, em puixat a tot gas.
Aquí els dos Andres i en Toni ens han deixat.
Un cop seguim la marxa, em arribat, per mi, al millor tram de la ruta d'avui. St. Miquel del Fai (foto), un Monestir penjat a un penya-segat impressionant.
Després una mica de pla. Centelles, Tona, Seva i el port del dia. De Seva a Collformiac, on el primer tram, el Brull, tenia les rampes una mica més dures.
Un cop ens ajuntem a dalt, barreta i cap a st. Celoni on agafem la C-35. A Llinars últim port petit cap a Can Bordoi, cami del mig i cap a casa.
 
 
Resum:
5.40 hores // 145 km // 2150md+ // 25.6 km/h // 139 ppm

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada