dijous, 18 de novembre del 2010

TEIALADA 2010

Diumenge 14, Desprès de  uns  dies d'inactivitat, degut al naixement de la meva filla Nora, em presento a Teià junt amb el Jordi Piules, per fer la pedalada popular de Teià.
La sortida és  a les 9h del Parc de Can Godó, on allà em trobo amb amics i coneguts. Ens posem al inici del grup, juntament amb el Marc i el Najo.
Donen  la sortida, tram controlat, baixada per la riera, fem uns trams urbans, pugem de nou la riera fins al Parc, on aquí el policia ens deixa via lliure... he començat molt fort i les pulsacions van a tope, vaig dels primers junt amb el Marc, avui el veig molt fort i no el puc seguir.
Direcció al Cementiri em passen uns quants... vaig fent, però noto que vaig per sobre de les meves limitacions, més de 175 pm i no baixo.
Passem pel Tenis,  creuem  per sota el pont de la Autopista,  on  trobem la primera pujada forta per davant del  CIM.  Venen uns  corriols desconeguts per mi fins a les caves  Roura, on  hi ha el primer avituallament ... No perdo posicions però  tampoc en guanyo. Ara toca una pujada per les vinyes on l'any passat ja treia la llengua, i enguany la faig bastant còmoda. Un cop a dalt corriol de baixada de nou al poble, un del control hem diu que vaig el 12, no puc apretar, però intento mantenir el ritme, arribaré perjudicat però crec que aguantaré el km  que queden.
Passem per Can Munt, pugem pel coll de Can Gurgui, cornisa, ruta de l'esquirol... Ermita de Sant Mateu, punt més alt de la cursa, corriol de baixada, font de Sant Mateu, i 2on avituallament, Can Riera. Ara toca baixada, és un tram de pista, que ens porta a un corriol que enllaça amb la V, direcció a Can Gurgui, tirem pista avall, corriol que ens porta a l'altre pista, baixada a Vallromanes. Creuem la Riera i aquí ve el meu patiment, dedueixo que ens faran passar per la Roca Foradada, un corriol espectacular i frondós,  però que s'ha de suar per arribar per aquest cantó, ja que és puja per unes rampes superior al 20%. Porto estona que ho estic donant tot i aquí necessito posar el peu a terra i tirar uns metres de la bici, en aquesta pujada em passa en Jordi Piules, dient que ja no pot més... intento posar-me a roda però em va deixant mica en mica, el tinc aprop durant tot el tram que queda fins al final, on entrem casi agafats de les mans.
Un cop passat el calvari, arriba la part més divertida de la cursa, però degut al meu cansament no l'acabo de disfrutar del tot.
Un cop a la pista, les cintes del recorregut ens porten fins a Can Boquet. Aquí entrem pel Vietnam, on en una de les pujades haig de tornar a empènyer la bici. Queden pocs km, crec que poques pujades, faig crits d'ànims, i vaig treien forces de no se on.
Anem direcció a la baixada del Mirador, però per sorpresa meva ens fan trencar a l'esquerra, corriol de baixada, descontrolat per les poques forces que em quedaven. Un cop acabat el corriol, pista a dalt, direcció Turó d'en Baldiri, pujada de més del 15%, no puc més, i la baixada  que queda fins al poble és de molta pendent i no et deixa relaxar-te fins l'ultim moment.
Un cop al poble últim esforç fins a meta, on entro juntament amb el Jordi Piules, amb 2.35h, posició 15 i 16 respectivament.
Felicito al Marc, amb un temps extraordinari de 2.23h, 4 posició. I ànims pel Najo que va tingué que abandonar per problemes mecànics.
Felicito també a la Organització, per la duresa del recorregut, pel marcat de tres recorreguts segons el nivell, pels avituallaments amb cava inclòs,  per la boti, i tot per tan sols 6 euros.

Resum:

2.35 h                14.7 km/h                38 km                1420 +                171 RC