diumenge, 9 de juny del 2013

TRACKS DEL DIABLE SILVER



Aquest any, tot i les ganes, no ha sigut un dels objectius. Triem la opció SILVER! que avui en dia, amb més de 100km i 3000 md+ se li diu " la curta".

La sortida serà a les 6, així que en Cristian, amb un gest com dels que ja es fan pocs, ens deixa el seu pis per passar la nit i no haver de matinar tant. Tenim en conta que ell aquest finde estava a la Superbonaigua.
GRÀCIES CRISTIAN! GENT COM TU QUEDA POCA

Tornant al tema, poc ambient prèvia a la cursa. Demà espero veure més cares conegudes.

Quedem molt abans de les 6 amb l'Arnau i anem junts a la sortida. Fot un fred que pela, manguitos i samarreta interior. Jolin quina primavera, l'any passat vem arribar a 30o. Uff

En fi, sortim amb intenció d'apretar i fer un bon entreno que és el que em vingut a fer. Estic rodant fortet amb el grup de davant. Mica en mica van marxant i és que el nivell és molt alt.
Vaig coincidint amb algun conegut, fins que ens trobem amb en Jordi Cadafalch i el seu company.
Vaig seguint el seu ritme i tot i anar alt de pulsacions crec que puc aguantar per fer la Silver. Brutal seguir així fent la llarga. 195km casi res.

A les baixades com la de Tavertet s'escapa, com baixa el pajaro...però a la pujada, apretant un pel, els agafo.

Fem molta estona junts. Ens trobem de tot. Corriols, fang, zones a peu... m'encanta la tracks!!!

Abans d'arribar a la Vola, el seu company ja ha quedat enrere i jo no trigo a perdre'l.
Al control em diuen que vaig 20e de la general. Espero ni tenir molts davant de la SILVER.

Vaig rodant sol i arribo a la cuesta de la muerte. Com le patit aquest any. He anat a per totes i ara pica de valent.

Just abans de coronar em trobo a un del de Tribike, fa la curta i és el seu 2on any. Intento seguir-lo però a la primera baixada després del tram de pedres, gira per un corriol que jo no veig fins al cap d'una estona.

A partir d'aqui un autentic calvari amb el gps. M'equivoco masses cop. Inclús en un tram que es creuen els tracks de amb l.inici, agafo la mala direcció i vaig fents uns km per on feia hores havia passat al reves.

Un cop em dinc conta, mitha volta i gas. Malaurada ment em trobo amb 4 bikers per davant, i ves a saber els que han passat ja.

Poques forces queden i només passo a un d.ells.

Arribo a meta amb 6.15, 13a posició i a pocs minuts dels 5 o 6 per davant. El de tribike crec que va fer 7 o 8. Mala pata...bueno, mala orientació.

Ara si que bé lo bo. Aquestes setmanes no em fet gaires hores i les que fem poc intenses. Espero no arribar dormit a MAQUIS i menys a la PEDALS.

1 comentari: