dilluns, 28 de novembre del 2011

RELAX AMB LA FAMÍLIA i... algú més

Ja tocava!!! Per fi un cap de setmana de relax, sense preses, amb la família, la Montse i la Nora, com ho hem agraït tots tres. I quina necessitat que hi havia, es va notar.
Tot comença el dissabte al matí, carreguem el cotxe i cap a Setcases. Aprofitant l'aniversari de la Montse, vaig fer un reserva a l' hotel La Coma. És força gran, una mica antic però molt acollidor. Les Habitacions, al menys la que ens va tocar, força grans. I el menjar, per ser el sopar... massa!, i l’esmorzar de primera, uns embotits de la zona...mmmm!!!.

Vaig estar buscant uns tracks per fer per la zona, i vaig trobar un que anava del mateix poble, Setcases, a Tregurà. Uns 13 km, amb un desnivell d'uns 600m+.
El recorregut que vam poder fer va ser ideal per fer amb família. Bones vistes, alguna que altre rampa una mica forta, eh Montse! i un seguit de corriol envoltat de verdó i diversos rius que anaves saltant entre les pedres.
 Malauradament ens vam retrasar una mica a al sortir de casa. La ruta era de casi 5 hores i no la vam poder acabar. Sort que duia el Gps, vaig poder trobar un camí que ens portava a la part de tornada, vora el riu Ter, on vem retallar força part de la ruta. Quedarà pendent, ja que val la pena.

Un cop arribat de nou a Setcases, capa a les 15.00. Anem a dinar a Can Jepet. Un Restaurant tocant a peu de la carretera que puja a Vallter. Una molt bona atenció, bon menjar i uns postres que... puf! quina xocolata...

A ven dinat, cap a l'hotel a deixar la maleta. Descansem una estona i cap a Camprodon a donar una volta. Feia un fer de collons, uns 2- 3 graus, i la Nora no feia més que destapar-se, així que la cosa va durar poc.

Cap a l'hotel de nou, on ja tenien apunt la llar de foc i on ens i vem passar una estona mentre la peque sopava.

L'endemà al matí, ens aixequem ven d'hora, ven d'hora, amb uns 0º. Esmorzem, preparem les maletes i cap a Molló.

Molló Parc. Només vull dir que va ser magnífic. Molló Parc no és un zoològic ni un parc temàtic. És un Parc Natural situat en un bosc on nosaltres, els visitants, no som espectadors sinó que per uns moments formem part de la natura d'aquella Vall.
El recorregut indicat permet caminar entre cérvols, daines i cabirols; veure com s'alimenten i descansen els animals, com es relacionen entre ells, juguen i tenen cura de les seves cries, entre altres. Així mateix, el parc ens guia cap als recintes dels caprins, ocupat per la Cabra Hispànica, i d'altres recintes on s'hi podran observar muflons, óssos, isards i marmotes.

De veritat, necessitava un cap de setmana així.

1. i jo també, moltes gràcies l'experiència, ets el més gran!!! però si ho repetim ha de ser sense cap cop de banya jejejejeeje. muaaaaaaaa

2. ei! que aixó no ho he explicat, i que la Nora se'm va cagar sobre el peu mentres estavem entran a la banyera tampoc, merrrrda!!! ara ja ho he dit, jajajaja

3. Maco! Maco! Me n'alegro molt pels 3! Van passant les setmanes i no ens n'adonem que dediquem tots els caps de setmana a la bici, i també hi ha altres coses més importants!