dimecres, 8 de desembre del 2010

BURRIAC XTREM - ORRIENCA 2010

Dimecres 8. 
Fa uns dies que  hem vaig trobar amb un company de btt, en Toni, al gym.  Em va estar explicant que en una de les seves sortides, havien trobat unes marques d'una cursa, i que havien estat seguint. Em va explicar la zona i que el recorregut era espectacular. 
Corriols nous per la zona i jo encara no s'havia  quins eren, doncs cap allà que i vaig. Preguntant, m'entero que són marques d'una cursa a peu. La Burriac Xtrem. 
Busco informació, aconsegueixo el track ,  repaso una mica amb el meu amic Google Earth,  elimino parts impossible per a la btt, i per postres, uneixo el track amb la última cursa de la Orrienca, on no vaig poder ser-hi.

Una ruta seguida per un track, se sap que sol se lenta, i que en més de una ocasió  hauràs de fer mitja volta. 


Doncs bé, a les 8 en Jordi Piules i jo anem cap a Cabrils, pugem per l'interior de la Mútua, on un cop a dalt comença la nostre aventura. 
Creuem una cadena, corriol ràpit cap a baix, fins a trobar uns regarots que ens fan baixar de la bici. 
Al km 10, primer error, i és que de baixada i per un lloc desconegut és difícil mirar el Gps. Res, tornem enrera i continuem per un altre corriol, creuem una cadena, passem per una caseta, on ens portarà al km15 al pitjor lloc d'aquesta ruta. Una puja del 15% amb un regarot que casi pots posar els peus paral·lels. Anem fent, tot és nou per nosaltres i tot i els errors, estem disfrutant com a nens.
Passem per la Font d'en Quico, FOnt del Roure, fem unes rampes considerables però que amb tacte és poden fer.
Al km17 ens fem un embolic, no sabem per on tirar, els camins estan molt junts em de recolar un parell de vegades.  Finalment aconseguim retornar  al track.  Fem uns trams més i arribem a la pista. Aquí és un la Xtrem continua per un camí, que per mi no el veig practicable. Aixi que tornem per la pista al punt d'inici per començar a fer l'altre sector. La Orrienca.
Fent un parell de corriols, passem per davant la Mútua, vaigem fins a la pista i entrem pels tobogans. Arribem prop de Clarà. Pujadeta 10% i cap a Orrius.  Corriol fins al cami del Bell Racó. Orrius de nou, pujada a Sant Bartomeu, mitja del 10%.
Creuem la carretera, Gr-92, on llirem per iniciar un corriol llarg llarg fins a la Roca del Vallès. Passem a prop de la pedra de l'elefant, fins arribar a la roca de les orenetes. Haig de dir que desde que hem passat pel Gr fins a la roca de les orenetes no hem tocat casi bé pista. 
Bé, seguim que queda poc. pugem a la Font de Sant Bartomeu, trialera del Dòlmens de pujada, i un nou corriol de baixada, que en un parell d'ocasions haig de posar peu a terra. En fi, ens queda pista fins a la plaça Vizcaya, però no abans d'un parell de rampes del 15%. 
De retorn a casa, direcció Vilassar per fer l'últim corriol del dia.

 
Molt dura, però és pot millorar el temps i la Vel. mitja, ja que seguir un track et fa perdre molt de temps però per altra part et fa, o m'ajuda a descobrir nous corriols.
 
Resum:       

 
Burriac Xtrem 
                                                        
 2.03h              9.40 km/h                19.51km                 882 +                  124 RC
 
Orrienca 2010
                                                        
  3.20h              12.7 km/h                42.35km                1261 +                135 RC

TOTAL:

   5.20h              11 km/h                61.86km                    2143+                129 RC





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada