dijous, 30 de desembre del 2010

" OPERACIÓN JIJONA "

Molts sabem que amb el fred de l'hivern costa molt sortir del llit. És final d'any, i creus que et mereixes un descans. 
La cantitat i calitat d'aliments que ingerim per aquestes dates,  no és que siguin dels més adients. Si això li sumes el descans físic, pots arribar a perdre, en molt poc temps,  part del que has guanyat al llarg de l'any.
Per tot això, i per què no puc deixar de pedalar, decideixo posar en marxa la "OPERACIÓN JIJONA".


24 DESEMBRE.
Començo  vacances. M'ajunto amb el Pasku a Teià per fer uns km fins al Santuari del Corredor. Anem petant la xerrada i planejant els entrenaments de l'any vinent. 
Arribant al Sant Bartomeu, sona el seu telèfon. És en Roger, germà d'en Pasku. Té el cotxe espatllat. La ultima reparació na ha sortit com esperaven. Això causarà que ens el pròxims km vagin intercanviant trucades entre ells dos i el mecànic. 
Més endavant veiem que el corredor està envoltat de núvols amenaçadors de pluja, i decidim quedar-nos a fer voltes per la serralada.
Al km 18, una nova trucada. Ara és la dona. La seva. També té un problema amb el cotxe. En Pasku,  que no dona crèdit del que li està passant. Penja el telèfon. I amb un - que més pot passar!!! - decideix continuar la ruta.
Anem direcció a la Roca del Vallès , on ens omplim de fang per un dels pocs corriols que fem aquest dia. Despès cap a Orrius. A la Roca d'en Toni fem un 8. Baixem cap a Vallromanes. Pujada a Sant Salvador. Direcció a Sant Mateu, ruta de l'esquirol, corriol dels punts blanc. De nou a la pista que ens portarà a Vallromanes per agafar la última pujada del dia direcció Teià.

Resum:       
                                                        
 4.20 h                13.2 km/h                57.40 km                1650 +                122 RC


26 DESEMBRE.
És diumenge, i com ja és habitual, quedo amb en Jordi Piules. Seguint amb el meu propòsit, anem, aquests cop si, al Santuari del Corredor.
Durant el camí, anem parlant de que si hem d'anar aquí de que si em de fer allò altre, total que ens 2.05h ens plantem al corredor. Tots dos tenim dinar familiar i no ens volem entretenir gaire, així que barreta i mitja volta. Bé, mitja volta no, en Jordi diu que coneix un altre camí de tornada que passa per Can Bruguera, Mataró. Es una recorregut que en la major part vas veient el mar,  això significa sol. I tenin en conte que estem entre -2 i 2º doncs com que ho agrairem força.
Mentres recuperem temperatura, arribem a Argentona, passem per Clarà, i cap a Orrius. Pista amunt, decidim que encara és aviat i que podem fer uns km més. Anem a Sant Mateu, i com no, busquem un corriol per despedir la jornada. De baixada a casa, passem pels Cactus, Vilassar i...apa, fins un altre.


Resum:       
                                                        
 4.35 h                16.3 km/h                74.85 km                1978 +                138 RC


29 DESEMBRE.
Dimecres. Porto dos dies de compres. Aquesta vegada a estat diferent. És el primer any que som un més. Això ho a fet especial.  Passejar amb la teva filla  i la teva  dona en  aquestes dates  nadalenques,  no sé, te  un què que m'agrada. Però tot i així haig de sortir una estona amb l'altre nena, les aglomeracions i les cues m'estressen una mica... apa, ja tinc excusa.
Dons bé, per variar, vaig al Santuari, aquest cop sol. Així que em faig el propòsit d'arribar al Santuari amb menys de 2h. Sortir sol, per mi, és molt avorrit, m'haig de crear metes per assolir, per tenir en que pensar...
Arribo al Santuari amb 1.55h. Amb les pulsacions com si una cursa es tractes. Estic suat i tinc fred. Em menjo una barreta i cap a casa. La tornada és molt ràpida. En poc més d'una hora ja hi soc. 


Resum:       
                                                        
3.20 h                18.7 km/h                64.35 km                1658 +                150 RC

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada