dimecres, 8 de desembre del 2010

CANVI DE XIP

Doncs si, dilluns dia 6.  Avui no tinc companyia per sortir amb bici, aixì que decideixo anar a fer una volta, però... aquest cop amb un altre xip.
Fa uns dies que a les últimes sortides hem vaig sentin com que vaig perdent forces, ja no sóc el mateix de fa uns mesos i les cames ja no hem responen com abans. 
Avui, he pres la dedició que haig de intercalar sortides "machaques" amb sortides de control, a nivell de cardio.
Surto de casa a les 8, la temperatura és agradable, però els núvols son desafiants. Començo per la primera pujada direcció Can Boquet, amb un ritme de pulsacions entre el 60 -70%. Sort que no em trobo amb cap biker, perquè em passaria sense problemes. Decideixo fer pista de pujada, enllaçant amb corriols de baixada... però, en el km 20 és posa a ploure, no duc impermeable i haig de marxar cap a casa.

Però, això ja és un inici.  Crec que és una altre manera de disfrutar una sortida, i a més amb un objectius final que espero doni el seu resultat.



Dimarts 7.  Avui si!  són les 10 i fa calor, així que decideixo sortir una estona amb la mateixa filosofia que ahir, mantenint les pulsacions a un 60-70%. 
Inicio la ruta a Sant Mateu. Vaig a buscar la ruta de l'esquirol. Enllaço un parell de corriols fins a trobar la trialera del punts blanc. Pista fins a Vallromanes, pujo fins al Cros, sempre controlant les sensacions, sense passar el límit que m'he proposat. 
Corriol  cap a Teià, per pujar la pista  fins a Can Gurgui. Corriol de l'ovni i baixada guapa guapa de la última trinxa, fins a la pista. De nou sóc a can Gurgui, cornisa i cap amunt. Sant mateu, Vietnam. Roca d'en Toni. Corriol. Pista, corriol de " la de la moto". Corriol dels tobogans. Pujada per pista, Mútua i baixada a Cabrils per corriol.


Resum:       
                                                        
 3.25h              13.6 km/h                46.74km                1500 +                129 RC

Personalment crec que és mes difícil controlar el teu Rc. durant un entreno, que no anar de qualsevol manera, sense pensar amb les conseqüències que això pot causar


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada