diumenge, 13 de març del 2011

7ª SETMANA D'ENTRENOS (incompleta)

Malauradament, aquesta setmana no ha estat com esperava. Entre el fisio, pediatres i el maleit temps, no l'he pogut acabar com em tocava... ja veure'm si no la repeteixo la setmana que ve...

Dimarts 2h
47.12 km / 70-75% (series 75-80%) / 25.1 km/h

Divendres  2h
49.79 km / 70-75 % (series 75-80% i 80-85%) / 25.2 km/h

Diumenge 13:

Sortida atípica.  A les 8 quedo amb el Pasku als Mossos. Degut a la pluja d'ahir, el passos subterranis per accedir al passeig estaban totalment inundats. No queda més remei que agafar un tros de la N-II  i pujar per les escales del pont.


Em decidit anar pel passeig fins al riu Besòs i aquí enfilar fins a Santa Coloma, on agafarem el tram de la setmana passada de la Transmaresme.


Anem fent a bon ritme. Passem per la conreria. Alella, on aquí m'he trobat amb la majoria part del Ciclopatas, el Toni, l'Edu, el Xavi, l'Adolfo i el Pelayo. Quines sortides i quins bons records tinc d'aquesta gent. 

Més tard em trobo al Luis, un altre Ciclopata recuperant el seu estat de forma després d'un paron.


Arribem a Argentona... malaides rieres... de pujada al Bell Racó i havia més de 10 cm d'aigua que ens ha fet refrescar una mica el peus.





De pujada a Orrius, una mica de fang per fer la mescla perfecta. Carreguem aigua i tornem cap a casa que alguns han quedat per fer e vermut...són èpoques austeres...


Resum:


4.30 h          16.4 km/h          73.48 km          1497 +          133 RC   



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada