diumenge, 16 de gener del 2011

COMENCEM PELS FONAMENTS

Diumenge 16.
No explicaré la sortida d'avui per què ja ho fet en altres ocasions. Només diré que en Rob, en Jordi Piules, en Pasku i jo, hem anat al Santuari. 
Ja fa dies que hem sento molt fort a l'hora de sortir amb bici. Tinc molt bones sensacions físiques i sobretot mentals. Volia més més i més... he dit volia? si... he tingut que canviar de mentalitat...
En Pasku ja m'ho deia... vas molt fort! estem a Gener i encara no has parat durant tot l'any...
Doncs bé, informant-me una mica i sobre tot, que des de aquí dono totes les meves sinceres grácies al Cristian, de l'Independent Bike de Torelló... si si, de torelló... no!, no ens coneixem, però ni tans sols ha fet falta perquè aquesta gran persona perdés una estona, i us asseguro que no va ser poca, per explicar-me com tenia que programar-me els entrenos per arribar a algun lloc més lluny del que estic ara...
Només diré que avui m'ha sortit una mitja de 125 pulsacions. Això a estat el més difícil del dia. Aguantar un ritme tant vaig és difícil, molt difícil. Passen els km i només tens ganes de donar gas, de pujar aquell tram a fondo fins arribar a dalt sense alè... però això s'ha acabat. Estaré unes quantes sortides sense ni tans sols suar la gota com ja estava acostumat.

Jordi, recuperat aviat i no fagis més el burro... t'ho diu la teva mare... 
MENOS NUTRISPORT I MÉS BOTIFARRES I GALTES DE PORC

Resum:       
                                                        
 4.49 h                15.2 km/h                73.15 km                1946 +                125 RC

1 comentari:

  1. Jordi! sense fonaments, ho hi ha res, la llastima es que no veuràs que hagues passat si seguies al ritme d'ara gaire mes temps,el que si veuras, amb els fonametns que has posat per aqui, que mes endavant, com a minim aniras tant fort com ara...

    ResponElimina