dimarts, 8 de maig del 2012

TRACKS NON STOP....FALTA MENYS D'UN MES



Actualitzat una mica el bloc, que de tanta bici no tinc temps d'oficina...jaja

Les hores es van complint, tot i que crec que l'anys passat tenia més temps per fer tirades llargues.

Queda poc menys d'un mes per la Tracks, 3 caps de setmana. El primer d'ells a Terra de Remences, després espero fer la segona part de la Tracks, i l'últim... no sé, potser una volta pel Montseny.

La veritat és que aquest any encara no he passat de les 6 hores sobre la bici, i això em té un pel amoinat.

Fa dues setmanes, amb un grapat d' Independents de Torelló (Guillem, Arnau, Cristian, Eloi, o era Jordi...jaja) i uns altres de Sentmenat (Jordi Cadafalch, Bender i l'altre nano que ara no recordo el nom, perdona). Vam fer la primera part de la Tracks. Vam arribar fins a la Vinyeta. Als peus de la "cuesta de la Muerte".

No van ser forces km, i ni tants sols molt de desnivell, però el tipus de terreny, el parar constantment per obrir les portes del bestiar, les averies que van tenir, i que el ritme que portàvem era un pel alt pel meu nivell. Van fer que arribes una mica tocat animicament.

Es fa dur però crec que al meu ritme que posaré el dia de la cursa ho veure tot d'una altre manera.

A destacar la zona paissatgistica que ens envoltava.

Per altre banda, aquest cap de setmana em vaig treure l'espina de la prèvia de la Tracks.

Amb en Jordi i jo, ens vam muntar una ruta per la serralada. No exagero quan dic que el 70% van ser de corriols. I no pas dels fàcils.

Total, uns 80 km amb casi 3000 md+. Un bon "tute" i unes molt bones sensacions.

Ara a disfrutar de la meva primera prova de BC a Terra de Remences. Després ja pensarem en el Diable.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada