dijous, 24 de maig del 2012

2a part Tracks del Diable

 Ara si que si, les cartes ja estan sobre la taula. La meva última va ser de nou a Torelló.  

Uns quants Independents (Arnau, Cristian, Eloi, Guillem, Marc),  en Marc Galvany i Gerard Barnoles (1er classificat sub 21 de la Volcat) en Jordi Cadafalch (Sentmenat Team) i un servidor, vam volguer seguir la 2a part de la Tracks des de on ho havíem deixat l'últim cop. Collsaplana.

La cosa comença cap amunt, però no m'ho vull imaginar com serà després d'uns 80 km, quant passem per aquí a la Non Stop.

Ara toca pista bona, de bon fer, però també cap amunt, passem per Vidrà i enfilem l' últim tram fins el sostre de la Tracks, abans però, el terreny es complica. Les roderes de fang fent posar el peu a terra, algun que altre te algun ensurt, però res greu.

Passem per Sta. Maria de Besora on em diuen que aquí hi haurà el dinar. Fem un tram de carretera i cap abaix. Aquí recuperem i en endinsem per la part més fotuda de la 2a previa. Camí d'Alpens.

El terreny torna a ser com els inicis, dures rampes plenes de pedres esperant amb cara de mala llet. La majoria posem peu a terra menys algun com l'Arnau, quin paio!!!

Un cop a Alpens carreguem aigua i seguim la ruta. 

Direcció Sta Eulalia de Puig-Oriol, la tracks en vindrà amb uns corriols força macos, però insisteixo en que el dia de la cursa, no els trobaré tant divertits.

Ja cap a Perefita, em vaig distanciant del grup, porten un ritme molt alt durant tota la sortida i jo ja començo a patir. Les cames no donen el que vull i el pols està un pel alt.

Un cop arribat a St. Boi de Lluçanès em comenten que aquí psicològicament la tracks ja és cosa feta. Queda un parell de pujades, la mes llarga d'uns 5 km però sense fortes rampes i el més important, sense pedres.

Arribat a Oris, ja és tot baixada, i a sobre asfaltat. Serà un bon final!!!

En fi, després de les dos previes, dir que la Tracks Non Stop és una burrada, no serà només de ment sinó que també de molt físic. Les dures rampes i el terreny tant trencat, no et deixa descansar en casi tot el recorregut. No et pots animar ni en els primers km, pot ser la teva mort hores més endavant.

Intentarem fer un bon paper, on acabar aquest repte ja serà digna d'admirar.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada