diumenge, 8 de gener del 2012

ENTRENOS SOTA 0

Una setmana més. Entrenos complets amb bones sensacions. Amb moltes ganes de continuar i de sortir en quan tenim una estona. La bicicleta de carretera ha estat la millor compra que podia haver fet aquest any, bé, l'any passat. Els entrenos surten rodons i cada cop m'agrada més sortir per aquest tipus de terreny anomenat asfalt.

La sortida conjunta va ser dissabte. Ens vem ajuntar en Jordi, en Sergio jo. Es nota que estem en èpoques nadalenques, en Sergio ens demostra la seva flamante Massi tope que te cagues de carbono amb 6.6 kg, crec que no m'equivoco. Molt guapa si senyor.

Si parlem de la sortida, destacar el contrast tèrmic que em tingut. Em passat de -3º a la part del Vallès a 14º a la part de la N-II.

La sotida ha estat
Premià NII fins Vilassar
Collet fins a la C-35
Vallgorguina per Collsacreu
Coll de Mata
NII fins a Premià

Destacar també el Dijous, que vaig poder fer una sortida de Btt amb l'entrenador, Carlos Portilla. Destacar la zona de Collserola, on està ple de corriols.
La sortida va estar força. Vem comentar la prova d'esforç de la setmana passada, on amb els entrenos i una mica de bona alimentació podem arribar a bons resultats. La base està feta i ara s'ha de consolidar.
Pas a pas.

La setmana:

Dimarts Carretera
2:20 sense intensitat
66km // 28.30 km/h // 132 ppm

Dimecres Carretera
2:10 acumulació aeròbica
57 km // 26 km/h // 127 ppm

Dijous Btt
2:00 amb l'entrenador
32 km // 16 km/h // 147 ppm

Dissabte Carretera
3:15 entreno de fons
83 km // 25.5 km/h // 127 ppm

Diumenge Carretera
2:10 oxigenació
58 km // 26.4 km/h // 124 ppm


2 comentaris:

  1. muy buena base la que estas haciendo,este año no se va a poder subir contigo el Triador

    ResponElimina
  2. no se si estaré en la pedals, creo que despues de tracks y de terra de maquis, no se si tendré ganes. Todavia es pronto pero no lo descarto.

    ResponElimina