dimecres, 12 d’octubre del 2011

LA TRINXACADENES 2011

 

Un any més anem a la Trinxa, una de les curses amb més nom de la nostra zona. Estan ja per la 8ª edició i un cop més segueixen estant a l'altura.

Aquest any hi havien cares conegudes com, Ismael Ventura, els guanyadors de la Volta a la Cerdanya d'aquest any,el Ever, guanyador de l'any passat, i el guanyador de la Selenika d'aquest any, que però va ser desqualificat per sortir metres més endavant. Aquest cop però, i des de la línia de sortida, s'ha endut els 300€ de premi.

La cursa a estat a l'altura del seu nom. Un puja i baixa com cap any, pujades de platillo de més del 25%, corriols guapos guapos amb trams força tècnics. Pel meu gust l'últim tram no m'ha agradat gaire, massa pista.

Personalment m'he trobat força bé. He pogut sortir rapit i col·locar-me endavant per evitar taps. Era el meu terreny. Fortes pujades on adelantava els fletxes que em passaven a les baixades. Llàstima que la bici no m'anava gens bé a les baixades i és que fa dies que, segons el més tècnics, tenia fotut els "trinquetes del núcleo, amb la qual cosa a les baixades si deixava de pedalar em feia un soroll espantós i inclús em queia la cadena. Crec que podia haver fet un millor resultat, però estic content.

Les classificacions:
    http://www.trinxacadenes.com/classificacions2011/clasif_larga.php

Francesc Pascual    45   1:56:35
Jordi Alberch            56   1:59:10
Jordi Sanchez          Sense dorsal a uns 3 minuts de la meva marca


2 comentaris:

  1. Sense dorsal? pq. s'em va caure en una trialera...

    ResponElimina
  2. Hola jordi, soy juanjo.
    A mi me paso lo mismo con unas SLR y con limpiar los trinquetes y engrasar, solucionado.

    ResponElimina