dissabte, 11 de setembre del 2010

AIXÒ NO DEU SER BO

Divendres... Perquè no es digui que no faig res més, netejo una mica la casa... bueno, per on diuen que veurà la sogra... i marxo a fent una volta, res, per estirar les cames. Pujo per Premià fins a la creu, vaig fins a Céllecs... Un parell de fotos i torno a la pista per una parell de corriols sense fer el burro que avui faig sol. Vaig direcció al cros i trenco per la trialera que et deixa a dalt de la Molassa. Per fer uns km més vaig direcció a un corriol que passa pel cantó d'unes cases, que ja m'agradaria tenir algun dia, que arriba fins radera de l'institut d'Alella. Aquí vaig creuant pel camí del mig fins a casa.

Nota: Degut a que quan feia les fotos a Céllecs he parat el GPS, no tinc dades reals de la sortida.
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada