dilluns, 20 d’agost del 2012

TERRA DE MAQUIS 2a ETAPA

Després d'una inactivitat al blog, intentarem agafar el fil...tot i que serà difícil descriure l'experiència


Diumenge:
Etapa 2: 110 km i 2400 md+

Després d'una no molt bona nit...ens toca fer la segona part per aconseguir ser un Maqui. Hi ja diuen que les segones part mai són bones...

Briffing a la plaça i comença la cursa ven cap amunt. Toca pujar fins la Torre del Moro.

Tinc la sensació que porto mooolts km, estic buit i només acabem de començar. Es nota que ahir vaig tenir una mala recuperació-alimentació.

Pugem junts amb en Martí i en Roger...però rapit marxen.

Després d'una baixada força tècnica ens ajuntem amb el grup d'ahir. En Fri, en Cadafalch, en Santi, i en Jorge. Amb aquest últim casi faré tota la cursa.

Jorge, Santi, Cadafalch i Jo
Anem fent. Algun tram de pista. Alguna forta pujada. Passen els avituallaments i els km.

Al cap d'una estona. En un avituallamet situat a peu de carretera. On l'any passat vaig passar per la Trancat, en Santi, a de parar uina estona a que li reparin una averia de la bici.

A mi em costa recuperar després de parar. I ara que començo a tenir més bones sensacions, no vull pas parar...els i comento que vaig tirant...ja m'agafaran. En Jorge ve amb mi.

En Jorge porta un ritme molt més fort que el meu, però va tirant de mi i anem deixant corriol i més corriols.

Mica en mica vaig agafant les forces...vaig de menys a més i això em motiva.

Sort en vaig tenir d'ell
Després d'uns trams un pel tècnics...arribem a un riu...senyal que ara toca pujar de valent.

És un tram fastigós... ho sento però algú ho havia de dir...no te ombra...pedregós i a sobre l'últim tram que no és poc...s'ha de carregar la bici.

Sort que ha dalt... han improvitzat un avituallament

Ara siiii, toca una baixada de pel·lícula... 100x100 Maqui.

Corriols i corriols... tots força rapits...uns pugen altres baixen...la calor és present i el cansansi encara més..però disfrutem com a nens petits.

Ruixadeta a Navarcles...Gràcies!!!
Arribem a Navarcles on un grup en ruixa amb una manguera... ara si...això em dona una empenta i cap a Santpedor.


Un tram força pistero on ens piquem amb un grup de 4 que em pogut agafar.

Al últim avituallamt ja no hi han amics...surt un i tots radera...
  
Arriben els últim corriols. Som un grup de 6. Però rapit es queden 3. En Jorge tira de mi. Però l'altre company tira i tira. Sé que anem dels 20 primers així que faig l'últim esforç...em poso al màxim del meu umbral...em poso a tirar com un burro. En Jorge és radera meu i em diu que no afluixi.

Tiraaa!!!!Tiraaaa!!! l'estem d'eixant enrera....

Arribem a la grava de les vies del tren, senyal de que això ja està...
faig un crit d'alegria i converteixo en realitat ser un MAQUI !!!!

Arnau...4art - Jorges 22 i 23 de la General







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada