dilluns, 19 de desembre del 2011

Pont de la Purissima cap a Montserrat

Com no, amb uns dies de vacances, s'han d'aprofitar amb el que a un més li agrada.

Dijous queden una colla d'amics d'en Jordi per fer una mica de Btt, en Rob i jo ens apuntem sense problemes. La sortida la marca en Jordi, gran expert en veure similituds a tots els camins, jaja, és broma.

La ruta per corriols de típics per fer una sortida curta. Vietnam/La negra2/Punts blancs/La roca foradada/la del tub/la del pollastre.

http://connect.garmin.com/activity/134134076

Dijous nit em truca un vell amic, en Joel. Em comenta que divendres te intenció de venir amb un amic, vol fer km per la zona amb la de carretera i que si m'hi apunto. M'ho penso però acabo acceptant, només els hi acompanyo un tros ja que demà m'espera un bon tute.

En Joel apareix un pel tard amb un amic. Ambos aficionats al Ironmans, ja veus, em tocarà posar-me les piles.

La sortida és per la N-II a bon ritme, pugem per coll de Mata. És una carretera molt maca que transcorre per tots el poble de l'interior, amb un continu puja i baixa, on malauradament no he pogut evitar fotre algun pal en alguna que altre pujada. Esperant que això no em passi factura demà.

Un cop arribat a Arenys de Munt on jo els i dic que faig mitja volta i que molt amablement m'acompanyen fins a Argentona. On ells seguixen fent algun port i jo tiro cap a Premià.

http://connect.garmin.com/activity/134134487

Dissabte és el dia en que el Jordi va proposar fer una sortida de carretera a Montserrat. En Rob i jo ens i apuntem.

Potser no és la millor època per fer aquest tipus de sortida, però el cos és molt intel·ligent i sempre reserva algun petit fogonaso.

La ruta escollida a  Montserrat, potser era la més curta però no la més ràpida.

N-II fins a Badalona, Polígon les Guixeres, pugem cap a Can Ruti fins a la urbanització la Vallesana. Un cop a Montcada N-150 fins a Terrassa, on em travessat Barberà, i Sabadell. Un constant de semàfors, tots amb vermell que feia que sembles que féssim series...un conyàs.

Després de perdre'ns uns moments i que jo em comences a posar nerviós, eh Jordi! trobem el bon Camí agafant la C-58 on bé un tram de pujada passant per Vacarisses. Portàvem uns 50 km i jo ja veia que no era el meu dia. La sortida d'ahir amb el Joel m'estava passant factura?...

Un cop a Monistrol, ja queda lo pitjor però per mi el més maco (l' únic) de l' etapa d'avui. La pujada al Monestir de Montserrat és de bon fer, uns 8 km amb uns 600 md+. Afegir la boira i la baixa temperatura que ens vem trobar. On després d'una barreta, iniciem la tornada a casa pel mateix camí.

Dir que la baixada cap a Monistrol vem passar un fred horrorós. I que no se si gràcies a la Moreneta o a que/qui, em vaig recuperar físicament-mentalment i vaig poder tornar a casa a bon ritme. Donant guerra al port de la Vallesana i fent relleus per la N-II fins a casa.

http://connect.garmin.com/activity/134133109




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada