diumenge, 3 d’octubre del 2010

ELS ROSSINYOLS

Diumenge, 8 del matí a Teià. Per diferents motius, en Najo i en Marc, no poden venir. Sortim  en Pasku i jo. Riera amunt, avui farem camí rodador ja que ell arrossega unes molèsties al genoll que ja comencen a durar massa. 
Pugem fins al  desviament que va a Can Gurgui. Aquí baixem fins a la pista que puja a Sant Salvador. Ara cap a Cabrils, per pujar per el camí interior a la Mútua. On cop a dalt, cap a la gossera d'Argentona. Agafem un tros de carretera i de nou pujada fins a la urbanització Sant Carles. Agafem els primers corriols, on direcció a la Roca del Vallés, ens invadeix una plaga de bolets, la majoria per mi desconeguts. En Pasku, gran aficionat al tema, és va parant de tant en tant per recollir-ne uns anomenats Rossinyols. Doncs vale.?¿?¿. Arribem a la Roca, barreta i cap a munt. Petit corriol per anar a buscar la pista que ens porta fins a Sant Bartomeu. Allà en Pasku em comenta que ja porta estona que li fa mal al genoll, així que decideix marxar. Jo vaig fins a Orrius per un corriol i aquí torno a agafar la pista fins al cap de munt de la Mútua. Torno direcció Sant Bartomeu, em desvio a la esquerra direcció Vilanova. Aquí agafo un corriol molt divertit que em deixa a una porta verda,  a Can Nadal. Ara toca pujar per Can Maimó, crec que la més dura del dia. Arribo a dalt no em queda gaire aigua i decideixo tornar cap a la Roca d'en Toni i cap a casa.


 Distància : 63.60 km              Temps : 4:27 h              Ascens + : 1.800 m

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada